FAQ
-
Czy personalizacja obejmuje zmianę języka?
Tak. Jest to możliwe. W takim przypadku uprzejmie prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
-
Ile trwa realizacja całego zamówienia?
W zależności od specyfikacji zamówienia, realizacja trwa od trzech do ośmiu dni roboczych. Po zakończeniu procesu produkcyjnego następuje natychmiastowa wysyłka kurierem DPD. Z reguły przesyłka dociera na miejsce już kolejnego dnia roboczego.
-
Odpowiedź na powyższe pytanie znajdziecie Państwo poniżej:
Koszt dostawy -
Jak mogę zapłacić za złożone zamówienie?
Akceptujemy płatności kartami debetowymi oraz kredytowymi najpopularniejszych korporacji (VISA, MasterCard). Ponadto Ci z Państwa, którzy nie chcą płacić w ten sposób, zachęcamy do przelania należności za zamówienie przelewem tradycyjnym na nasze bankowe konto firmowe. Dodatkowo mogą Państwo skorzystać z usług serwisu Przelewy24, w którym do wyboru są konta internetowe najpopularniejszych banków w Polsce oraz Blik.
-
Z jakiego papieru wykonywane są oferowane przez Was produkty?
Każdy z naszych produktów charakteryzuje się wysoką jakością zastosowanych papierów. W produkcji naszych kartek wykorzystujemy papiery ozdobne lub kredowe. Więcej odnośnie jakości papieru oraz certyfikatów znajdą Państwo w kolejnym punkcie.
-
Czy używany przez was do produkcji papier posiada certyfikaty?
Tak. Nasz papier posiada następujące atesty i atrybuty środowiskowe:
- Modigliani dla wzoru F-04 – atrybut środowiskowy: ECF;
- Kreda Novatech Mat SILK (wszystkie wzory oprócz powyższego):
a. FSC Mixed Credit;
b. ISO 14001;
c. ECF;
d. EMAS (EcoManagement and Audit Scheme).Certyfikaty:
a. ISO 9001;
b. ISO 9706;
c. OHSAS 18001.(Produkt posiada również 4 gwiazdki w Green Star System Antalis)
d. Stardream – Certyfikat ISO 9708, atrybut środowiskowy: ECF
(Produkt posiada również 2 gwiazdki w Green Star System Antalis)
-
Tak. Możliwe jest zamówienie płatnej próbki charakterystycznej dla całego stylu, w którym znajduje się produkt, który Państwa interesuje. Otrzymując taką próbkę mają Państwo możliwość zapoznania się z jakością papieru, nadruku i sposobu wykonania. Nie wysyłamy natomiast próbek pojedynczych produktów.
-
Czy mogę wyzłocić inne elementy, niż te ujęte w wybranym przeze mnie zestawie?
Tak. Jest to możliwe. W takim przypadku uprzejmie prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
-
Czy posiadacie sklep stacjonarny?
Nie. Wszystkie zamówienia realizujemy drogą internetową, dzięki czemu proces produkcyjny przebiega sprawniej, a my jesteśmy w stanie sprostać wysokim wymaganiom naszych Klientów, dotyczącym między innymi personalizacji.
-
Jak mogę się z Wami skontaktować?
To proste. Serdecznie zapraszamy do kontaktu:
Telefonicznego – 576 828 478
Mailowego – sklep@saylove.pl